11:40 Vona Gábor: technikai hiba miatt nem voltam jelen a szavazáson, elnézést kérek

A mai napon az Országgyűlés elfogadta a kettős állampolgárságról szóló törvény módosítását, amely révén évtizedes adósságát törlesztette a magyar politika. A zárószavazáson technikai hiba miatt nem voltam jelen. Rosszul tájékozódtam, és ennek következményeképpen nem tudtam a zárószavazás konkrét időpontjáról. Egy korábban egyeztetett, a múlt hétről elhalasztott rádiómeghívásnak tettem eleget.

Az eset kapcsán szeretnék elnézést kérni mindenkitől, aki hiányolta jelenlétemet. Mindenki elhiheti, hogy akár a Marsra is elmentem volna, hogy ezen a történelmi szavazáson személyesen legyek jelen. Szégyellem magam, hogy ez meghiúsult, hogy ilyen hibát követtem el, de egyúttal nagyon örülök, hogy az Országgyűlés elsöprő többséggel fogadta el ezt a történelmi törvénymódosítást. barikad.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarparlament.blog.hu/api/trackback/id/tr522034711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kis Kálmán 2010.05.27. 21:03:52

csak egy zárójeles megjegyzés: sokszor hajlamosak vagyunk egy-egy dolgot szimbolikusnak venni: pl. mszp kivonulása a székely himnusz alatt, vagy hogy Orbán miért nem volt bent a parlamentben mikor az ő által előterjesztett nyilatkozat vitája folyt. Ezekre természetesen nem szeretném azt mondani hogy nem szimbolikus értékűek, de akkor igenis elvárnám a radikális oldaltól, hogy ugyanúgy reagáljon, amikor saját oldalán történik ilyen. Mert sajnos nem olvastam sehol nagy hurrogást Vona távolmaradását illetően..
süti beállítások módosítása